torsdag 12 mars 2009

Året som blev Åren

Jag citerar mig själv;
Jaa, snart fyller man 22 hej&hå, det luktar bensin i mitt rum,
men rent är det iallafall - så jag slipper vakna med rynkor nu när jag blir så djävla gammal!

Imorgon ska jag gratta mig själv och ge mig en redigt uppmuntrande och kamratlig klapp på axeln,
"Bra jobbat Erika, You made it!". Tihi. Godnatt!

Ps. det luktar alltså inte bensin för att jag städat rummet med sådana farligheter,
det vore ju rent av både maniskt och rätt läskigt, men kanske lite spännande,
utan för att bilarna tyckte det var soft att puffa in avgaser i mitt nattöppna fönster.


(Tretton-Trettio)
Hej igen! Nu är jag 22, vad häftigt det känns!
Ska fira med familjen idag - middag plus vin plus chokladmoussetårta likamed peppen!
Vet inte om jag ska ut och svira idag eller imorgon, eller kanske båda??
Nu ska jag ut på stan och inhandla både det ena och det andra. Adjöss!

Inga kommentarer: