torsdag 26 mars 2009

Youyouyouyouyou have got to, let her go

Imorgon skriver jag och David lägenhetskontrakt, fan vad fett!
IKEA har erbjudande nu med balkongbord + 2stolar, för 199:-,
jag blir så jääävla sugen! Har stått och suktat hela dagen när alla köpt.
Kommer liksom ha balkong nu! ÅÅH. Älskar balkong. Där kan jag sitta,
det kommer bli fint. Ska nog sova där också, bygga en liten koja där.
David kommer ropa inifrån värmen att jag ska skärpa mig och komma,
men jag kommer bara stirra tomt in genom fönstret, gå tre varv i kojan,
och lägga mig som en hund, och bara le.

Lyssnar på Miss Li, försöker bestämma mig och jag gillar det eller inte.
Men har fastnat för hennes nya hit "I Heard of a girl",
började med att jag störde mig på hennes engelska, och utvecklades,
till peppen. Konstigt. Händer rätt ofta med mig och musik.

Åååh, jag längtar så zatans mycket till typ.. 5e april!
Då åker jag och David på spa. Och så kommer både Alice&Liselott hem!
Jag kommer seriöst börja gråta av lycka, så akta er, mina vänner.
Lipsill på G. Men en lipsill av kärlek, haha. Eh?
Igår åt jag asmycket våfflor. Eller 3. Jag är så mesig nuförtiden..
Hälsade på min fars nya liv i Sundbyberg, med nya tjejen. Hon var snäll.
Jag gillar min pappa, tänker på det varje gång vi ses.
Bara det att vi inte funkar när vi bor i samma lägenhet. Men utöver det,
så är han fin. Hoppas han inte läser det här, då skulle jag skämmas.
(..Å hur sjukt är inte det?)

Imorgon är jag ledig!! Ska på Nordiska Trädgårdar-mässan med mamma. Wee!
HEJDÅ-RÅ!

PS. Haha! Våffelbilden till vänster kan vara det vackraste jag skapat! Konstverk. Värk.

Inga kommentarer: