söndag 8 mars 2009

Fryst

Åh, är så förkyld att jag känner att det skulle vara bättre att bara hoppa ut genom fönstret.
Men det ska jag inte göra, ånä.
Istället sorterar jag lite foton på datorn, för det orkar jag ALDRIG göra.
Då hittade jag den här göttiga bilden från nyårsafton, tycker den är lite fin;



Vi ser liksom lite lagom galna, flippade och efterblivna ut, det är bra. Mer sånt.
Ja, annars fyller jag snart år. Har haft lite åldersnojja denna helg, haha. Normalt.
Lyssnar på Laleh - Prinsessor, som jag nog tycker är en av de bästa låtarna. Rättåslätt.
Hmm..
Tror jag ska skaffa mig en jätteliten råttliknande söthund, det kanske är lösningen.
Ja, lösningen. Vart är den?

2 kommentarer:

Siri Zetterman sa...

VÄLKOMMEN IN I BLOGGVÄRLDEN ERIKA!
jag ska länka till din blogg och följa den med glädje var dag!!

Mr Erika M sa...

tihi, tack!
åh, så fint!!