fredag 27 mars 2009

Och vinnaren är...

Åh, det blev ingen trädgårdsmässa. Några kidz i mammas skola misstänks röka hasch,
så hon blev tvungen att ha massa extramöten. Haha, buhu. Damn you, haschkidz! Skärpning!
MEN.
Istället ska jag och Stella gå på Veronica Maggio på Cirkus nu snart. Pappa fixar!
Eller, han och Anneli snarare. Fick kompispris på jobbet. Så nu blire sushi&konsert!
Och det känns inte helt fel, heller.
Har faktiskt inte lyssnat på hennes senaste skiva, förutom några låtar. Gör det nu,
och jag tror jag gillar't!

Var även och tittade på lägenheten idag, den var lite mindre än jag minns. Men fin.
Tror faktiskt vi kommer trivas där, fastän det är sååå långt från stan (13min=1h för mig).
Haha, jag är bortskämd med söder. Det blir nog nyttigt för mig också, helt klart.

Ja, fifan, bortsett från den störda snål-snö-stormen ute, så är väl livet rätt gött!
Puss&Kram!

PS. Inatt drömde jag att jag fick sparken. Hoppas det inte händer på riktigt, DS.

Inga kommentarer: