onsdag 4 mars 2009

..Burgerbarn!

Fick denna i ett mail, känner mig lite lockad!
Fatta tjock å härlig man skulle bli. Riktigt gó.

Fick annars fram detta genom en Fejjan-lek;
Erika är vilse i Vilhelmina.
Erika är trygg i sin ålder.
Erika är en ny Sanna Nielsen.
Erika är snabbaste tjejen på vatten.
Erika är en god förebild för nya utövare.

Så.. poetiskt.
Nåväl.
Häromdagen satt jag och Liselott och snackade skit på en husmans-krog på söder.
Vi pratade om livet, medelåldern, livskriser, framtiden och annat halvdeppigt/pepp.
För jaa, jag fyller ju 22 om en vecka, då är man riktigt gammal. Tycker jag varje år.
Det roliga var att flera gubbar på krogen tittade på oss och skrattade/skakade huvet,
och tänkte förmodligen 1. "ack, stolliga ungdomar.." alt. 2. "ja jävlar, ni anar inte".
Blev alltså först glad, sen lite orolig. Men vi kom fram till att framtiden är helt OKEJ.
Tror jag? Jo, men det tror jag! Visst, Liselott?
Jag lyssnar på Lily Allen - Womanizer, I like. Ska snart dra och jobba, det blir skönt.
Puss!

Inga kommentarer: