onsdag 11 mars 2009

Galenskaper

Åh! Jag blir knäpp. Jag tror seriöst att jag går in i en depression snart.
Jag har verkligen inga vänner som bor i Stockholm just nu, och det är så STÖRT tråkigt!
Typ som nu. Vill dricka öl&hänga, men med vem? Finns liksom ingen att ringa. Haha åh gud,
jag börjar gråta. Eller nej, men något åt det hållet. Lyssnar på italiensk pop och mest är. Kan man gå ut och svira själv?
Nej fyfan, det här sög.
Vart ska all min energi ta vägen? Vem ska jag snacka skit i tre timmar med? Och dansa med?
Va, va, va? ..BÖÖH!
Jag vet inte ens vad jag ska göra på min födelsedag, haha, kan det bli mer enstöring? Jag har nog förtjänat detta, det är mitt straff.
Förlåt, mina vänner. Låt oss döpa om inlägget till "whiner", istället. Puss!

Ps. denna bild dök upp när jag skulle hitta en på ett utropstecken,
för att så fint symbolisera min frustration. (Mark Ryden, tydligen)
Tyckte på nåt skumt sätt den passade precis lika bra. Eller, eh, kanske.

2 kommentarer:

tjoho sa...

heh åh teddy! kanse borde skaffa skype så kan vi online fika!!

Mr Erika M sa...

haha, skype är för trendy för mig! förstår mig inte på sånna nymodigheter! kanske en dag..