onsdag 13 maj 2009

Alltså..

..En anledning till att jag inte pallar se för mycket på skitprogram,
är för att det finns alldeles för mycket idioter där ute i världen.
Speciellt idiotiska tjejer, och sånt gör mig alltid så sjukt irriterad.
För ofta spelar dom mer blåsta än vad dom är. Det behövs inte.
Som nu, zapp-zapp, "Girls of the playboy mansion", jomenokejdå!
En tjej ska provfotograferas, och droppar linen;
"Det är så mycket som pågår i mitt huvud just nu! Jag är troende,
och någonting säger mig att det här inte är helt rätt, en liten röst.
Men Gud förlåter! Ihihihi!"
Och jaa, är det något som gör mig mer förbannad än blåsta tjejer,
så är det amerikaner och deras jävla kristendom allthefuckingtime.
Som är just precis sådär skev, många gånger. Tyvärr.
Är det okej med ett nackskott? För Gud förlåter ju, har jag hört?

Förlåt,
för dagar som dessa, då jag legat i döden med migrän och nackpanik,
så ska jag inte titta på sådana där program, haha. Blir ju så lack. Puss!
...

...Sedan är det ju jävligt äckligt med en gubbe som springer runt där,
bland småtjejer, liksom. Kramar, gubbflirtar, kommenterar, bedömmer.
Men det kan man ändå förstå att han vill.
Däremot att tjejerna vill vara där? Nakenfotograferas och objektifieras?
Jag fattar inte. Det är så deppigt.

Inga kommentarer: