tisdag 12 maj 2009

En prins, en kung, en drottning, en.. gubbe.

"Bra jobbat! Sa precis det att, fan vilken klippa du har här!"
..Alltså det finns inget bättre än att bli uppskattad på jobbet.
Då mår man! Som en prins!

Jag funderar starkt på att dumpa/sälja 80% av mina kläder.
Feng shui, frrriends! Det skulle göra mig gott, tror jag.
Vet inte hur många gånger jag stått och suckat framför dom,
men samtidigt känns det ju jävligt onödigt, på något vänster.
Får se när jag flyttar på fredag,
kanske bara slänger ut allt från balkongen istället.

..Geez!! Min nacke är helt söndercepad, den knakar och gör ont.
Måste nog söka upp Mr.Sjukgymnast och se vad som kan göras,
för jag känner mig snäppet för mycket som en gammal gubbe nu.

MM, jordgubbar. Vill ha! Vill ha att äta och bada i.
Har bestämt mig för att leva på frukt när jag flyttar.
Frukt&Yoghurt.
Det blir bra. Kisses'n'Hugs!

Ps. Längtar stört mycket till sommarn nu. Mest att bada,
och bara vara, på en strand, i solen, med någon man gillar.
ÅH!
Solen - var är du? Vill att du ska värma min vintersorgsna hud. K?

Inga kommentarer: