lördag 9 maj 2009

Blame it on the happy people

Igår var det personalfecke! Jag gillade det starkt. Kundservicechefen svängde glatt sina lurviga,
avdelningschefen var rund under sina träskoprydda fötter med insmugglad BlåGul öl i handen,
folk dansade bugg till livedansbandet och senare hetsigt svennebanantechnodansade till DJ'n.
Och framför allt var det jävligt göttig stämning, trots att det ösregnade. Jag diggar mina workM8's!
Mer sånt. Så skönt att bara hänga runt, sådär opretentiöst.



Här har vi dagens låt! Hörde den precis på p3, och fastnade direkt. Grymt. I likeilikeilike!
På fredag flyttar jag och David till Tallis, det blir fint. Fastän vi bor i smyg.
Ska ändå bli skönt att ha sitt eget place, efter så lång tid av boende-kaos, typ. Det blir fett.
Just nu bor jag på en madrass i mammas nya lägenhet - det funkar också! Det är fint här.

Jag och Stella var på Gröna Lund i söndags, så himla roligt! Gillar det fortfarande, haha.
Jag fick vara med å fick inviga alla "läskiga" grejer Stella inte hade åkt än. Eller ok,
det var typ blå tåget och kvasten, och efter mycket om och men, extreme. Men ändå!
Åkte den själv först, och satt och bara skrattade, mellan fyra 12åriga killar, haha, vackert!
Sen köpte vi en magnet med bild på hur fruktansvärt fula vi var när vi åkte matta i lustiga huset.
Den sitter på kylskåpet här, och ger mig ett gott skratt varje gång jag tar mig en titt.
Stella - Gollum, potaato potatoo! (Stollum, som hon sa att hon brukar kallas, haha)

Nu ska jag ta mig i kragen lite, och sen blir det familydinner hos Björn. Hipp Hurra!

Inga kommentarer: