söndag 24 maj 2009

..you bring me sunshine, on cloudy days!

..Såhär har min dag idag varit till största delen. Otroligt skönt! Älskar att solen existerar.
Igår var jag på releasefesten för min filmen bror+2vänner pysslat med senaste 2,5 åren.
"Vapnet - en berättelse om tidens gång!", 25 minuters stopmotion. Mycket bra var den!
Min lillasyster fällde en liten tår i en scen (okej, jag med i smyg), det är ett bra omdöme.
Imorgon är det back to work again! Har inte varit där på 1,5vecka, det är lite knäppt.
Ska bli skönt att jobba iallafall, man behöver sånt för att må bra och känna nyttigheten.

Ska förresten plugga italienska på komvux från och med imorgon, och en månad framåt.
Stört att dom berättade det för mig i fredags, sådär tvåtre dagar innan skolstart. Pah!
Men är ändå glad att få göra någonting kreativt, trots att jag inte fick välja själv exakt vad.
Men let's face it, mina gymnasiebetyg var fruktansvärt kassa, så vadsom är ju ändå asbra.
(Kan inte rå för att min gymnasietid var ett enda virrvarr, men får göra det bästa av det)

..men vad hände med solen? Nu ser det ut såhär istället, inte alls lika nice. Ge mig blixtar!
Lite action, liksom. Ikväll ska jag se Eurovision, missade ju det, det är ju lite action iallafall.
Pöss!

2 kommentarer:

Emlöö sa...

Sv: Tack, men jag vann, buuu, tror jag skickade in den försent :(

Vilken underbar bild, ser så somrigt o skönt ut! Hoppas du är bättre i axlarna btw och att du inte fick dom dumma biverkningarna :S

Ses o höres snart!

Emlöö sa...

Menade jag vann inte, haha