tisdag 12 maj 2009

Kalinka, kalinka, kalinka moja!/Olvonbuske, olvonbuske, min olvonbuske!

Ohyeah. Kom precis hem från jobbet.
Fick en massa kredd från en kund idag om att jag ägde alla andra kassörer,
och det gjorde min kväll!
Blir så glad när folk faktiskt märker hur vi kämpar på när det är högt tryck.

Nu sitter jag och kollar på Eurovision med David över msn. Så modernt!
Kommenterar. Jag tror Island vinner, och resten var fan bara skit alltså.
Eller Malta. Fast såg bara halva, vem vet vad som hände däremellan.. Eh.

Kommer sakna det här med riktig mat efter jobbet. Mamma har alltid ätit,
så att det finns. Men David sa ju idag att han bara tänker äta nudlar. Buhu!
Jag är liksom den som styr upp rejäl trerätters efter att jag har jobbat, typ.
Helt olika livsstil på det sättet. Nåväl..

Något som gjort mig helt förkrossad är att Liselott inte kan bo hos mig i sommar!!
Det betyder att jag ska bo själv i en månad när David är borta. Och ingen Liselott.
Jag kommer att gå under! *Fäller en eller fem tårar*

Förresten, vad fan är en olvonbuske? Men det gör inget..
Jag älskar rysk/balkisk?/balkanisk? balkansk? folkmusik!

Heippa!

1 kommentar:

Emlööö sa...

Jaa, middag ska vi fixa, lätt! Mat är till för att stoppa i magen inte för att man ska kalla den snusk, haha...

Nää, ska inte Liselott komma?!?!
Då kommer jag och gör dig sällsis :)

Kramis