torsdag 14 maj 2009

Wild is the wind


Haha,
såg andra delen av Eurovisions semifinal. Måste säga att jag diggar svenska kommentatorerna,
som satt och drygade sig asmycket mot dom ryska programledarna - "modelltjej" och sliskig man med perukfrisyr.
Man förväntar sig ju att alla ska vara så snälla å glada mot varandra där, men killkommentatorn kunde inte hålla sig.
Speciellt aggressiv och uttråkad lät han på slutet när dom skulle trycka på en knapp för att få fram ett resultat i taget.
Sjukt kul. Favoriter:

-...Lika mycket som man vill tacka hans frisör!

- Jaha, nu ska dom köra sten, sax och påse om vem som ska trycka på knappen, har något geni kommit på.
(Programledarna räknar, 1,2,3! Killen vinner.)
- ..Jaha, "åhneeej", nu vann han. Så kan det gå i sten, sax, påse - hårda regler i den leken.

(Programledarkillen stöter på programledartjejen)
- (Hon) I'm sorry, I'm allready taken!
- (svensk komm.) Nejmen åh vad synd, var hon upptagen. Suck..

- Nu blåser dom tillsammans på knappen. Nejmen hoppsan, det funkade. Det är sådan kemi mellan dom här två, som salt och peppar!

- ...och på lördag är det nya programledare. Det ser vi fram emot. Alexander (manliga programledaren) är förvisad till Green Room, det var ju synd.

I like!Satt förresten och bläddrade igenom bilder från Egypten-07 på datorn igår. Så mycket fint. Blir så sugen!
Men vad tycker ni om detta? Haha, knivar på flingpaketen! Flingpaket med psykoclown, dessutom.
Vad har du till dina flingor? Yoghurt? Mjölk? Knivar?

1 kommentar:

Barbie sa...

Hehe, nää, då hade ju kul som fan med dig, men kände lite under kvällen att jag inte kunde slappna av, kände mig stressad för att träffa L.A men sen sket hon bara i att höra av sig och möta upp oss, kallar det dålig stil. Så skulle inte jag göra. Men dig har man alltid kul med, så skit samma om hon inte fick ha skoj med oss :P Bara förlorat lite pengar, hoppas jag får jobba nästa helg. Måste fan tagga ner på fastandet, mina pengar bara försvinner :z Fan känner mig dum mot dig som bara tvingar dig att va uppe hela nätterna, sorrri...

Kramar