onsdag 20 maj 2009

It's a new dawn, it's a new day - and I'm feeling good

Sitter i nya lägenheten nu. Det är gött! Vi har redan fått ordning en hel del.
Det är bra att vi är precis lika effektiva, David&jag, (när man vill iallafall).
Men trivs gör jag iallafall! Så snart vi känner oss förtjänta, så ska vi fira lite,
med vin, god ost och annat tilltugg. På balkongen, såklart. Hoha!

Förresten, har ni sett Matthew Williamson for H&M? Riktigt gött tycker jag.
Mönstret ovan är hans, från någonstans. I like! Sådär skönt och.. exotisch!
Hade inte bangat på att ha det.. Ja, jag vet inte var, men på något sätt bara.

Idag åker jag till landet med min kära mami. Det ska bli väldigt skönt!
Bara ta det lugnt, och sånt. Andas lite pure oxygen. Det blir bra.
Har ju fått skön inflammation i båda axlarna, jävligt värt! Tackartack!
"Jobbskada", konstaterade läkaren. Lite som jag anade.
Så nu blir det tabletter i en vecka, som hade helt galna biverkningar,
så jag är liiite rädd. Buhu. Vi har t.ex, bland dom vanliga biverkningarna;
Magsmärtor, kräkningar, matsmältningsrubbningar, yrsel, aptitlöshet,
hudutslag eller klåda, leverpåverkan.
Nice! Precis det jag är sugen på. Fler än 1 av 100 får ju detta, haha. Knäppt.
Eller varför inte! Bland dom som är sällsynta (1/1000),
eller mycket sällsynta (1/10.000) har vi dessa godingar;
Mag-tarmblödning, blodig kräkning, sår i munnen, skada i matstrupen,
hepatit, gulsot, minnesstörningar, synstörningar, nedsatt hörsel, kramper,

depresseion, ångest, psykiska reaktioner, mardrömmar, håravfall,
impotens,
hjärtklappning, påverkan på blodet, högt blodtryck, hjärtsvikt.

Haha! Vad sägs? Vilken är just din favorit? Bort med värken, dit med annat!
Nej, nu ska jag styra upp grejer här hemma.

Inga kommentarer: