onsdag 27 oktober 2010

Svensk

Åh, herre min je! Vilken dag. Brunchen var som vanligt stört god, älskar Hermans! Och sedan satt vi kvar och fikade skitlänge. Lika bra! Efter det åkte vi in till city för att okynnesshoppa lite. Jag hittade en mössa, och lite diverse småtrams som jag skjutit upp att köpa. Ni vet, man ste ju köpa saker, eh. Sedan åkte jag hem och hängde med Stella, som ville fota när jag provade min nya mössa. Så kan det gå!

I ordning kan ni se: 1. En jättetrevlig syster, ett jättetrevligt brännmärke på armen. 2. En ny berlock (den vänstra) jag fick av mami. Den andra fick jag av paps när jag var liten. 3. Normalt. 4. Väldigt borstat och nytvättat hår.

Märket på mössan heter "Svensk", någonting nytt tror jag. Väldigt mycket söta saker, vilket jag vanligtvis har svårt för. Överlag diggar jag inte att ha rosetter och snuttepluttiga grejjor på mig, för jag känner mig typ 20 år yngre än vad jag är. Funkar inte riktigt eftersom jag redan är så liten och "gullig" (typ klappen på huvudet, liksom). Men den här fastnade jag för iallafall! Och varm är den. Tycker iallafall det är lite roligt med märket eftersom att jag och Karin har någon form av internskämt/namn som heter just "Svensk". Och sedan I.D, såklart. Min bästa vän över allt annat:

Inga kommentarer: