tisdag 26 oktober 2010

Sus&Brus

Tjenixten Sixten!
Försöker att sakta men säkert omvända mina vanor, och kom upp i tid idag = SKÖNT! Pratade precis med min personliga terapeut Tant Karin i telefon och kom fram till att det kanske inte är helt rimligt att tro att man kan vara lika oövervinnlig och leva den hypade konstant-igång-men-ändå-bara-sova-1-timme-livsstilen som man gjorde i somras. Framför allt när det faktiskt är 100% mindre sol nu också, dvs 100% mindre energi. Inte helt sunt. Men nu strålar solen iallafall!

Så snart ska jag dra iväg och träffa Karin för brunch på Hermans och sedan åka in till stan och kika lite. Verrry nice! Ikväll är jag "barnvakt" (hon är ju ändå 13 år, så det är mer sällskap) åt Stella, och då ska vi baka pizza och mysa. Snart flyttar jag hem igen, det ska bli, spännande.

Inga kommentarer: