tisdag 12 oktober 2010

Banksy!

Haha! Så har Banksy nästlat sig in i introt till Simpsons. Och jag måste säga att jag gillar't! Bansky är helt klart en av mina stora favoriter. Postar klippet så ni får se med egna ögon, men känner jag Youtube rätt kommer det inte finnas tillgängligt särskilt länge. Trist.. Så ja, då får ni helt enkelt söka på förslagsvis "Banksy Simpsons intro", och hoppas att Youtube inte kommit ikapp alla som lägger upp klippet. Ohwell! Enjoy!



Och
Snart ska jag åka hem och plocka upp alla vinterkläder från källaren. Ni har väl märkt att det blivit pisskallt? Jag ignorerar ju det så gott det går, eller försöker att njuta. Ingen halsduk här inte! Men min kropp sa ifrån igår och blev sjuk, så jag tänkte, att det kanske är dags för lite värme. Sedan börjar jag skolan idag igen, det ska bli kul! Hoppas jag.

Inga kommentarer: