torsdag 21 oktober 2010

Gräset är grönare

Sitter på tuben hem och mår INTE bra. Är så trött på att bli såhär sliten av jobbet. Huvudvärken är ett totalt faktum och ja, blä. Nog whinat. Tre parkour-dudes går loss totalt och gör volter, hoppat, klättrar. Flippat helt. Känns som att jag hamnat mitt i en cirkus.

Idag hade jag "gröna damen" i min kassa igen. Undrar om hon väljer mig med flit? Hon kanske tror att jag också älskar grönt och känner gemenskapen? Alltså, gröna damen. Hon är alltid klädd helt i grönt, olika nyanser, inklusive gröna trädgårdshandskar och grön kärra. Och så köper hon bara gröna grejer. Idag, till min stora förvåning, var det bara 5 gröna saker. Resten juldekoration. Skulle vilja se hur hon bor. Kanske ska fråga om hon gillar grönt te nästa gång, och hoppas på en invite, liksom.

Nu är det poliskontoll också, suck. Ta mig hem. Polispolis potatisgris, hihi! Nä nu kände jag mig taskig, dom menar ju bara väl. Jag gillar't faktiskt. Säkerheten.

Fullmåne! Kan vara därför min kropp känns skev idag.

Inga kommentarer: