torsdag 28 oktober 2010

Lite sällskap

Ibland när jag läser tidningen kan jag inte låta bli att titta in på kontaktannonserna. Jag läser och fnissar. Det är liksom först serierna och sedan kontaktannonserna. Jag är en dålig människa, jag vet. Men kan inte rå för att tycka att det, oftast, är helt sjukt tattigt. Här är några exempel på annonser där jag undrar lite hur dom tänkte?

Kjol? What? Tror iofs att mycket i kontaktannonser är kodord. Och haha, gillar även snubben ovanför som går ut stenhårt med att han är "helt otroligt oemotståndlig", inte så smart kanske. Och så den gamla vanliga gubbsjukan nedanför, förstås, "stilla din oro hos en äldre man". Uh. Nejtack!

En av dom bästa jag läst är en som löd typ "tjock ful fattig kille söker rik snygg tjej", den hade jag svarat på direkt om jag fick välja en. Lätt.

Men visst, det är säkert ett bra forum att träffa någon och många har säkert gjort det också. Ska inte vara den som är den!



..MEN.

2 kommentarer:

GRIM sa...

Om han är så oemotståndlig, varför måste han då skicka in en kontaktannons?

Äeeee det är något lurt med den där, alla vet ju att sånt där är som att köpa grisen i säcken.

Mr Erika M sa...

ELLER, så är han så oemotståndlig att han får svårt att hitta seriösa tjejer? man vet aldrig, allt är möjligt i kontaktannonsernas värld!