fredag 15 oktober 2010

Give me that



Jaha, och så är det mitt i natten igen. Och jag är småhungrig. Förloppet är liksom alltid detsamma. Om ett tag kommer jag att hämta flingor, och sedan vara vaken ett par timmar till. Sedan totaldäcka, men ändå sätta klockan tidigt. Knäppt. Kanske skulle försöka sova lite tidigare idag, trots allt? Men det är svårt att sova när man lyssnar på nattmysig musik och har alldeles för mycket tid. Imorgon blir det först pluggaplugga och sedan promenera&fika på Djurgården med Karin! Har lite Djurgårdenabstinens. Det ska bli fint. Sedan är jag för en gångs skull ledig på en fredag! Så då blir det Idol och chilla hemma med familjen. Det är ju jobbhelg denna helg, och då pallar jag fan inte mycket mer än att bara ta det lugnt. Men jag saknar att ha en helt ledig helg.. Händer väldigt sällan dessa dagar. Suck. Måste sluta boka jobb. Vara lite fattig. Men lycklig. Ni vet.

Förresten, jag är nästan säker på att den här låten är med i en reklamfilm. Vet någon vilken? Har försökt googlat men finner NIENTE. Ge mig ett svar?

Köss!

Inga kommentarer: