söndag 24 oktober 2010

Ditt, och datt

...Och äntligen fick jag utlopp för all min överskottsenergi som samlats långt inne i denna alltförofta trötta kropp. Skönt! Och hade en grymt bra kväll. Känner mig faktiskt väldigt ofta lyckligt lottad att ha så sjukt mycket softa människor omkring mig. Helt fantastiskt, ju!

Träffade även på två av mina kusiner, som jag knappt ens träffar på våra släkträffar. Två stycken, på olika ställen, och sen råkade vi dessutom alla tre bumpa in i varandra samtidigt, haha. Och snackade mer än vi sammanlagt gjort någonsin, typ (alltså inte mycket). Random som fan! Men roligt. Det är konstigt det där, med att vara släkt, men ändå inte riktigt känna varandra, fastän man funnits där i varandras liv sedan barnsben. Jaja, kul var det iallafall!

Sitter trots kvällens spektakel här, vaken, som vanligt. Helt pigg. Måste ställa om snart! Men jag gillar att vara vaken på natten, can't help it. Hatar dock att vakna sent, så det hela är väldigt motsägande. Önskar man kunde göra båda! Übermensch FTW. Men nej, imorgon blir det iallafall studies, studies, studies!

Inga kommentarer: