onsdag 12 augusti 2009

En katt som kunde varit min katt tills den kom hem

Jag LOVAR att det var den borttappade katten! Allt stämde!
- Blyg med kelig när man kallar på den
- Brun och randig
- Inget halsband (för det har den klöst av)

Dessutom är Tallis ultimata kattparadis-hoodzet! Åh. Kattis, var tog du vägen?
Skulle tagit hem den hit.. Klappat den och sagt att det blir bra snart.
Dock jobbigt om det visar sig vara grannens snarlika katt, och de såg allt,
och ringer på och undrar varförihelsike jag fylle-plockat-hem deras lille katt.
Well! Det hade det varit värt.

Ps. Varför är jag pälsallergiker när jag älskar djur så djupt&innerligt som jag gör? va? VA? Taskit, om du frågar mig.. Ps2. Jag vill typ flytta ut till landet och smeka daggräs med fötterna varje morgon. DS1.DS2.

Inga kommentarer: