tisdag 18 augusti 2009

Förresten..

..Känner att det spritter i benen igen! Imorgon ska jag försöka ta mig ut och jogga, hitta en väg här som är fin. Men jag tänker inte säga att jag ska för det hjälper mig ingenstans - bara så ett litet frö i mitt eget huvud så löser sig resten.

Jag insåg också det fantastiska med fönster i badrummet; nämligen att lägga sig i ett rykande hett bad, och sen öppna fönstret. Fick flashbacks till Hasseluddens Spa med varma källor mitt i vintern. Såå cozy! Och så bara tänkte jag och planerade och peppade mig själv, det är bra. Bad löser allt. Och då kom jag även på ett nytt projekt! Blev tvungen att göra en såhär superfin skiss så fort jag kom upp (Ohyes, superfin var ordet. Färgerna är dock inte ens i närheten av de i mitt huvud.);


Lappen sitter nu på kylskåpet bland vykorten och inväntar pengar för att komma till liv. Snartsnart!

Inga kommentarer: