onsdag 12 augusti 2009

P som i Pretentiös och M som i Makes no sense


Alltså jag vet inte riktigt om jag tycker att det här är helt soft. Dessutom tycker jag att Angelina Jolies statement är ganska lamt, who cares? Har tröttnat på hela debatten angående offentlig amning för länge sedan. Vem fan bryr sig? Gör vad ni vill.. Töntig grej att ens diskutera.
Vet heller inte om jag tycker att någon av hans "kontroversiella" verk är intressanta,
typ Britney Spears som föder, eller Paris Hilton på obduktionsbordet. Jaha?
Eller varför inte "Baby Suri Cruises first poop in bronze"? Suck, alltså.. Daniel Edwards, what a dude. Pointless crap. Men den på Oprah var iallafall rätt fin.

Ikväll ska jag försöka styra upp någon slags myskväll med mig själv. David är på spelkväll med sina dudes, så det sällskapet var ju kört. Men först ska jag ta tag i den helt gigantiska disken som växt fram här hemma, det är ett skämt alltså! Längtar tills dagen jag får förstahandskontrakt så jag kan investera i diskmaskin, hell yeah! Hoppas det går något bra på Tv ikväll - Tjabahej!

Inga kommentarer: