söndag 23 augusti 2009

Svinigt

Men gud vad kul! Åkte på en otroligt skön kräkskavalkad-sjukdom igår som avslutning på kvällen.
Har varit vaken hela natten, ska inte gå in på detaljer, men det var INTE trevligt. Nu är jag svag,
och kroppen värker och pannan hettar. Nice! Älska livet, haha. Symptom på svininfluensan förresten;
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och kräkningar
- Trötthet
- Andningssvårigheter

Kan säga att 8 av 10 stämmer in, pepp!
Men om det är swineflu så slipper jag den ju iallafall i vinter, när man redan mår skit på många sätt.
Nåväl.
Jag vill ha jordgubbsfil..

Förresten, tar tillbaka att David var dum som inte svarade igår, skrev det nog mer i stundens hetta.
Han är faktiskt på kryssning och när man ringer så går det inte att koppla ens.
Och f.ö visste polisen inget om hur det gick igår med den där tjejen, så jag får väl undra förevigt.

Nu ska jag däcka i sängen igen, gör så ont i kröppen. HErrå!

2 kommentarer:

Anna sa...

Oj Erika jag förstår att det måste ha varit en sån chockartad och dramatisk upplevelse, du har räddat ett liv!! /Anna

Mr Erika M sa...

Ja det var fruktansvärt! Usch. Men hoppas att jag räddat ett liv. Kanske lite, iallafall.