fredag 7 januari 2011

Bara för att..

Nämen hej era djävlar! Och gott nytt år, och, etc etc etc. Jag tänkte; man kanske skulle börja mikroblogga istället? Har hört att det var trendigt 2010. Undrar vad 2011 har att erbjuda?

Det var allt, hejdå.

Eller nej förresten, undrar också om jorden går under 2012? Det vore ändå lite fett.

Haha, skevt inlägg! Hoppas det inte sätter prägel på resten av 2011. Imorgon blir det fest! Blir bjuden på romantisk middag för två hos min brudhomie. Sedan blir det hemmafest, och hur ofta händer det sedan man fyllde typ.. 18? Aldrig. Dock jobbar jag hela helgen, då känner man sig vuxen och ansvarsfull och släcker lampan senast 01.00. Trist! För övrigt var det ett av nyårslöftena jag tjöt till Karin, min brudhomie, vid tolvslaget: Jag ska sluuuta jobbbaaa så jääävla mycket helg och skaffa mig ett LIV och göra saker jag TYCKER OM!

Vi får väl se, liksom. Girighet/$$$/Money/Bling vs. att ha ett liv, och typ ha en skön slapparsöndag då och då. Det är svårt liksom, vad göra? Vad välja? Jag är rådvill. Men don't get me wrong, jag gör ju sjukt mycket roligt och saker jag tycker om, bara skulle vilja leva ett litet mer normalt liv, där man gör saker på helgerna och inte måndagskvällar, typ. Eller äh, jag gillar't ju. Svårt. Får nog sluta jobba helt och bara ha kul istället!

Får se till att vinna en mille, eller tio, på lördag.

Inga kommentarer: