måndag 10 januari 2011

Bam!

Idag, ikväll, är jag så fruktansvärt jävla F.R.U.S.T.R.E.R.A.D! Och jag har bestämt att idag blir den sista dagen jag låter sådana här skitsaker komma till mitt annars relativt glada sinne och sätta det i kläm. Jag ska helt enkelt låta karman slå tillbaka på de personer som bara tar och aldrig ger. Och med det sagt menar jag inte att jag bara ger, och är världens bästa person - utan mer att då jag ger och inget får tillbaka, ska jag bara låta det glida av mig så som.. nåt väldigt halt. Typ en snigel. Eller nåt.

Är bara trött på att lägga energi på människor som inte bryr sig, eller låter sina egna problem gå ut över andra. Eller då allt man haft, plötsligt är ingenting värt, på grund av en tredje part. Eller då jag får skit och falska anklagelser, för någonting jag inte har med att göra överhuvudtaget. Det kan vara kunder, eller vänner, eller chefer, eller medarbetare, eller, andra. Fucking Finito! With that shit.

Inga kommentarer: