söndag 28 juni 2009

00:40

Idag var det nästan inga kunder på jobbet - fullt förståeligt med typ 30grader ute.
Så det blev en hel del pysslande och fixande, och vi fick t.ex fixa i visningsrummen!
Jag tycker det är så himla roligt att gå till andra avdelningar. Emelie blir nervös,
så gullig! Sedan köpte jag lite grejer på jobbet, sånt där lite halvkul..
Tror jag ska spana efter loppisar inom en snar framtid, för vi behöver massor av saker,
eller ja.. inte massor. men väsentliga saker - som datorbord, soffbord och taklampor.
(Och datorbord alltså, det FINNS ju inga snygga, kanske någonsin. Får bygga ett eget..)

Och när jag kom hem så hade David städat och dammsugit och fixat! Me so happy. En pärla!
Mindre happy att jag var lite för frågvis så att han avslöjade att han lagade mat åt mig,
(Kan du hjälpa mig att bära våra saker hem? Joo-o-da, det hinner du, är där om 10min!)
ville jag ju inte veta! Dumma mig, haha, så inte bra på att läsa av när man ska vara tyst. Suck.

Nu ska jag nog hoppa ned i sängen, för jag är trött och go. Imorgon åker David iväg,
det kommer att kännas väldigt, väldigt.. väldigtväldigtväldigt tomt! Åh. Jag kanske dör.
Tjillevippen!

2 kommentarer:

Markus Amalthea Magnuson sa...

Hallå, ska du ta över mitt skrivbord på obestämd tid eller? Det står här helt tömt och färdigt, kom och hämta!

Mr Erika M sa...

Vafalls? Vilket skrivbord? Eller syftade du på den där utvikningsbara?