onsdag 17 juni 2009

Sooommar! SommaråSol-Havet å vinden, å doft av kaprifoool!

Idag träffade jag Liselott, som är i Stockholm för första gången på tuuusen år! Det var riktigt nice.
Vi satte oss i Slussen, vid kajen, där det var någon slags båtmässa. Och otroligt varmt och skönt.
Sedan gick vi en minishoppingrunda. På Emmaus hittade vi massa fina saker, men inget passade.
Too bad!
Det finns också så himla mycket roliga kläder där, jag skulle vilja ha en garderob med bara massa fulkläder, haha. Typ en nätrock, en babyblå tröja med jesustryck, tantofflor med fluffdedkorationer på tårna, psykadelikamönstrade utsvängda hippietights med slits, medmera. Däremot hittade jag två extremt göttiga vykort för 5:- styck, och jag kunde inte låta bli! Älskar sådana!
Vi planerade midsommar iallafall, så nu är jag riiiktigt peppad! Vi bestämde oss för innehållet;
Midsommarstång, töntig dans/sång, sprit, picknickmat, och hemskt gärna en skärgårdsfest,
men det känns lite svårt att "hitta" såhär två dagar innan midsommarafton. Men något åt det hållet iallafall!
Sedan när Liselott gått hem åkte jag vidare själv och fyndade både det ena och det andra! Eller varför inte detta?


Här kan ni också få en astöntig och tattig mobilbild på mig när jag provar denna underbara byxdress;..Som förövrigt påminner starkt om någonting jag hade när jag var liten. I likelikelike! Och så extremt comfy!
Det bästa var att allt detta gick på typ 550:-,
rätt billigt för ett helt alkoholförråd, en göttig byxdress, ett i.d-rouge och två gedigna vykort.
Tjollahopp!

Inga kommentarer: