lördag 13 juni 2009

13Juni

Alltså,
jag har känt mig helt nedstämd de senaste dagarna. Vet inte varför. Bara sådär.. opeppad.
Kanske för att jag tillbringar största delen hemma just nu,
kanske för att mamma åker till italien i tre veckor imorgon,
hon ska liksom finnas hemma så man kan äta middag eller åka till landet eller gå på bio, typ.
Kanske för att jag är stressad över att inte sommaren ska bli bra, lite konstigt att stressa över,
men jag tror nog att det dyker upp varje år, faktiskt. Skumt.
Kanske för att det bara regnar, regnar, regnar. Oändligt regn.
Men bra på ett sätt, då jag pluggar. Det har faktiskt regnat sedan dagen jag började, it's a sign!
Det håller mig hemma, hehe, inte luras med ut på dåligheter. (som jag saknar)
Och så sitter jag ensam hemma om kvällarna, och drömmer. Det är nog inte bra för hälsan.

Idag har jag och David varit tillsammans i 2år och 5månader - ballt! Grattis till oss!

Nej, nu ska jag lägga mig ned och dö.
Och Ica här har inte ens öppet, så jag kan inte köpa ett kilo godis och deppa ned mig i heller.
Damnit. Damn u Ica Tallis!

Inga kommentarer: