fredag 26 juni 2009

En liten bit ilska detonerad i text

Alltså, jag blir så irriterad. Besviken. På en månad ska vi inte ses,
och du är inte ett skit intresserad av att umgås sista två dagarna innan du åker. Nejnej, istället vill du hellre vara med dom du ska träffa varje dag i en månad. Känner mig verkligen uppskattad. Minns typ inte ens senast du sa, "men hey, ska vi inte åka och bada?" eller "vill du hitta på någonting idag?". Kul. Sorry, kära läsare, men jag är bara lite upprörd. Jag känner mig nedprioriterad, kan man kalla det så?

Nu ska jag se på Mumindalen på tv och äta frukost, så känns det nog bättre! Sedan blir det sol på balkongen och pluggpluggplugg, för snart är det slutprov.
Gulp!

Åh, jag kan tillochmed dricka kaffe i min muminkopp
som lite extra krydda, haha,
jag vill f.ö ha ALLA dessa muggar. Har bara två hittills, men fler lär det bli!
(De två översta till höger har jag)


Inga kommentarer: