måndag 29 juni 2009

Superfail

Alltså, jag blir knäpp. Jag blir liksom mer och mer nervös för varje gång jag har muntligt prov.
Och det resulterar i att det också går sämre och sämre och jag får liksom en block i hjärnan.
Jag kan ju skriva, och jag kan det mesta om hon frågar, men spontanfrågor bara blockas bort,
speciellt när hon bryter mitt i när man berättar något, så att man helt kommer av sig,
och jag glömmer alla svar, som jag faktiskt kan. Det är otroligt frustrerande. Fällde en frustrationstår.
Har ju trots allt hållit mig hemma i över en månad för att satsa på det här. Inte träffat någon, typ.
All den otroliga frustration över muntliga grejer jag hade i gymnasiet, som också fuckade upp allt, kommer tillbaka.
Inte okej!

Nej, ska sluta whina.
Ska försöka fokusera på att det bara är ett stor-prov, och 2 mindre kvar. Sedan är jag fri.
Hejhopp!

..Hejhopp och Fri som på den här bilden för några somrar sen, hoppar lite med Stellas kompis.


Inga kommentarer: