fredag 5 juni 2009

- --- --- --- -

Oh. Känner mig nog lite instängd och less, just nu.
Önskar att solen ville komma tillbaka lite,
och att jag hade lite mer tid att dra in till stan,
kanske köpa jobbskor, kanske hälsa på mamma,
kanske bara promenera och titta på omgivningen.
Får väl bli en annan dag.

Och sedan känner jag mig lite sommar-stressad..
Är sjukt sugen på att åka någonstans, med någon,
men det blir svårt känner jag.
Mamma reser bort till italien i flera veckor nu,
Stella är redan inbokad på typ alla resor som finns,
David drar snart till Asien med sina dudes i 1månad.
Jag känner mig bara väldigt ensam utan familjen.
(&då är det tur att man iallafall har massa vänner,
som minst sagt heter duga!)

Fast ja, när jag är såhär halvlagomt less,
så är jag iofs inte sugen på någonting alls. Lika bra!
Bara lyssnar på töntig musik (bör ej nämnas),
och drömmer mig bort lite grand. Till något annat.

Nu låter jag bitter, men så är det inte!
Men ni vet, ibland bara är man sådär lite drömsk och luddig,
och det behöver inte vara ledsamt eller bittert, utan det bara är.
..Är någonstans mellan verklighet och huvud.

Jävligt otydligt, är det. Haha.

PS. hur faan ska jag klara att bo ensam i en månad?
Lär ju go nuts and bananas och flytta hem igen, typ.
Puss&Kräm löövers!

Inga kommentarer: