fredag 5 juni 2009

Pre Monster Syndrome

Haha, okej. Jag är så smart.
Slog mig just varför jag ikväll pendlat mellan; ett craving från mitt inre att shoppa,
pressat i mig både choklad OCH chokladkakor (okej det var typ en kvar, men ändå),
varit asdeppad och inte velat någonting, varit sugen på att resa iväg från Stockholm,
nästan fällt en tår för att jag tyckte dom dansade så bra på Mtv, känt mig ensam,
saknat alla vänner som bor för långt bort, saknat alla vänner som bor väldigt nära,
känt mig mysig och göttig i sann hemmakvälls-anda och inte alls saknat någonting,
saknat solen, upptäckt solen då den kom tillbaka, hatat solen för att den var höstlik,
lyssnat på bra musik och tyckt att den varit för bra för att lyssna på,
lyssnat på tveksam musik och tyckt att den var för bra för att stänga av.
ALRIGHT!
Och just det, så tycker jag den här är asrolig ena sekunden, och andra hatar jag den;



Jaa, vad ska man säga.. Och listan kan göras oääääändligt mycket längre.
Var glada ni av det manliga släktet!
Var glada att ni slipper det här sköna once-a-month-fucked-skitzo-stadiet.
Peace, love, and PMS!

Inga kommentarer: