fredag 12 juni 2009

Pretty stupid

..Alltså jag såg nu att vår soffa tydligen blev såld för några dagar sen för typ 1000pix.
Grejen är bara den att vi;
1. Registrerat fel mailadress, så vi har inte fått några kontaktuppgifter till köparen.
2. Har inte råd att köpa en ny soffa för dom pyttiga pengarna (ångrar prissättningen)

Haha, vet inte riktigt hur jag tänkte. Men okej, tusen kanske man kan skrapa ihop nåt för.
Synd bara att alla soffor på mitt jobb är så satans tråkiga (sorry!).
Någon som har något tips på het, fräsh, mysig, ren och hel soffa för inte en miljon kronor?

Utöver det börjar mitt huvud bli lite skevt av all denna italienska,
sitter liksom konstant från vaknande till läggdags, med lite paus, och läserskriverlyssnar.
Lite knäpp blir man, helt klart.

Ska man gå ut och köpa lite godis och bara mysa solo kanske? Det regnar ju, det är fint.
Hejhopp!

...
Förresten, varför händer inte sådant här när jag åker till jobbet? Så himla fint!

Inga kommentarer: